Śniadanie o niskim indeksie glikemicznym

śniadania fit bez chlebaWielu z nas zapomina o tym jak ważne dla naszego zdrowia i w ogóle funkcjonowania całego organizmu jest regularne jedzenie śniadania fit bez chleba. Pośpiech, stres sprawiają, że często zapominamy o tym posiłku. To błąd, szczególnie dla osób będących na diecie. Swoją drogą nawet ci, którzy nie muszą się odchudzać powinni przykładać szczególną uwagę do śniadania fit bez chleba. Powinno zawierać mniej więcej 600 kcal, i składać się z produktów bogatych w węglowodany. Dzięki temu zyskamy energii na cały poranek. W każdym bądź razie pokarm nie może mieć zbyt dużego indeksu glikemicznego. Jedzenie o wysokim indeksie szybko podnosi poziom cukru we krwi, co prowadzi do tego, że odczuwamy większy głód. Pieczywo ziarniste będzie wręcz idealne. Oczywiście oprócz tego sięgam również po owoce, warzywa. Ważne by dostarczyć swojemu organizmowi jak najwięcej składników odżywczych w postaci witamin, węglowodanów. Dzięki temu unikniemy przykrych dolegliwości żołądkowych takich jak na przykład wrzody żołądka. Ponadto zapewnimy sobie energię na cały poranek.

Comments are closed.